sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

NEW IN

Vein tänään murun Pirkkahallille sen peliin ja ajattelin, etten todellakaan hengaile siellä hallilla yli tuntia odottaen sitä pelin alkamista. Kello läheni jo kahtatoista ja päätin suunnata kauppakeskus Veskaan kaupoille tappaan aikaa. Sanoin kyllä itelleni, etten osta mitään - kattelen vaan, mutta henkkamaukan alehyllyt huusi mun nimeä kun kävelin niiden ohi.. Joten pläräsin nopeesti punasilla hintalapuilla varustet rätit ja löysin kertakaikkiaan ihanan topin kesäksi. En mä voinut jättää ainutta pientä kokoa odotteleen rekkiin ottajaansa, joten mun oli pakko napata se mukaan. Ja hei, hintaa tällä oli vaivaset 7€!


Kuten kaikki muutkin tytöt ja naiset, myös mä olen joutunut etsimään itelleni sopivan meikkivoiteen ja kivipuuterin miljoonien joukosta. Oon testannut kaikkia merkkejä, kaikkia eri koostumuksia etsiessä mulle sitä täydellistä meikkiä. Vajaa vuosi sitten huomasin Lumenen Natural Code-sarjan olevan tarjouksessa jossain kaupan hyllyllä ja ajattelin, että ihan sama jos tämä on huonoa kun on näin halpaa. Sen päivän jälkeen en ole muita meikkivoiteita ja puutereita tarvinnut. Toi meikkivoide on niin kevyttä ja heleyttävää! Ja uskokaa tai älkää, tää meikkisarja on mun elämäni ensimmäinen jossa mun ei tarvitse ite sekoittaa mulle sopivaa meikkivoiteen ja puuterin sävyä. Jos siellä ruudun toisella puolen on tytsyjä, jotka painii meikkipulman kanssa niin kannattaa kokeilla tätä Lumenen Natural Code-sarjaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti