perjantai 21. maaliskuuta 2014

21032014 / NEW IN

Mä vasta alotin lukion ja nyt on jo kaikki yo-kokeetkin ohi. Mä en ymmärrä miten aika menee näin nopeesti, nyt vaan toivon että toukokuussa kun saan sen valkolakin päähäni, voin olla ylpeä itestäni ja mun yo-kokeiden tuloksista.


Tällä viikolla en oo tehnyt yhtikäs mitään, vaikka kaikkea pitäis tehdä. Ärsyttää tää mun laiskuus ja tekemättömyys.. Ehkä pitäis ottaa vaan itteäni niskasta kiinni. Keskustassa oon käynyt parina päivänä kun käytiin Even kanssa kattelemassa kesävaatteita ja löysinkin yhden ihanan topin joka kulkeutukin kotiin, mutta palautin sen koska huomasin että siitä varashälyttimestä oli jääny jäätävän kokonen reikä keskelle selkää ja tietenkään ei ollut enää kokoja jäljellä :(

Viime viikolla löysin tän ihanan mekon Seppälästä ja pulitin tästä vaan 5€! Tän alkuperäinen hinta oli jotain 40 euroa, joten oon kyllä superiloinen kun löysin kerrankin jotain alerekistä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti